RSS Feed Random Comic Add To Favorites K_E_Y is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

Preview

July 12th, 2008, 11:49 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply CITRUS.LOVE, July 12th, 2008, 11:51 pm

Chapter 6 Preview just a preview for next chapter.

pretty much action packed (hopefully)

note: the one in the last panel is Keiji, not Tanaka ^^;..

Reply Advertisement, September 21st, 2017, 12:10 am

User's Comments:

Reply ReiKainaric, July 13th, 2008, 12:09 am

OMG I WANNA SEE IT 8D. It looks so awsome so far =3. Will Hikaru die D:?

Reply MyaKonekko, July 13th, 2008, 12:10 am

Who's that in the first panel? Is she shouting?

I can't wait to see it.

Reply CITRUS.LOVE, July 13th, 2008, 12:21 am

@ Rei: not telling? =x

@ Mya: that's Mayura, and no, that is actually a sticky tape on her mouth (changed it to cloth) she isn't screaming ^^;..

Reply MyaKonekko, July 13th, 2008, 12:23 am

Citrus: Thanks for the answer! ^^ Oh, now I notice the signature hair clips!

Reply CITRUS.LOVE, July 13th, 2008, 12:29 am

lol, yea, the hairclips =)~!

Reply minini, July 13th, 2008, 12:38 am

OH MY GOODNESS! I can't wait for chapter 6!!! so awesome *3*
seems like the atmosphere is going to get heavier... with a lot of action XD (or am I wrong and totally out of place D:? lol)

:D

Reply kairi_kazumi, July 13th, 2008, 12:42 am

nyaaa!! I want to read the 6th chapter

Reply Rakugosha, July 13th, 2008, 12:04 pm

ZOMG! That looks sooo cool! I have to wait! =( OH WELL! It looks awesome! *sits with coffe waiting for chapter 6.

Reply Nekomata, July 13th, 2008, 4:01 pm

-gaspies- I can't wait. <3
Awesomeness.

Reply Kaitousblackwings, July 13th, 2008, 8:02 pm

LOL Very cool. ^_^

Reply Hanii, July 13th, 2008, 11:14 pm

i'm so excited for chapter six!!
i imagine it will be epic and fantasmal as usual.
^-^

Reply CRYSTAL--, July 14th, 2008, 11:48 am

Eeek. It looks exciting.
I want to see it! Can't wait!

Reply loveablemelove, July 14th, 2008, 1:13 pm

Ohhhh looks very cool!

Reply Meepy, July 14th, 2008, 7:08 pm

How intense D:

I guess the chapter will be focusing more on KatooxMayura instead of the usual TakuyaxMaya? OwO

Keo and Seo, eh? I'm guessing they're twins. Lulz.

First panel; not nice D: Is charged for kidnapping and attempted murder(?).

Reply kunkun, July 14th, 2008, 11:33 pm

looks great!!

Reply Kokkoii-Matoku, July 15th, 2008, 5:07 pm

Oh damn
Damn IM MORE.
SPAZZTASTIC THEN EVER! EYAHHHH!
THE NEXT CHAPTER IS SOOOOOO.
>o<! its gonna rock.

Reply Oo_Orange_oO, July 15th, 2008, 11:06 pm

OMFGG.

"Chapter 6 coming soon" NO IT HAPPENS NOW. D: </3

WAHHH Citrus hurry update! D: <333333333333333333333333333

Reply CITRUS.LOVE, July 16th, 2008, 2:44 am

lol, thanks people >w<!

Reply KitsuneRenaChan, July 16th, 2008, 9:18 pm

I finally get a chance to comment. >w<

I read some of this comic yesterday, and finished it today. I'm hooked. *w* I love it~

I love all the guys~ xD;

Can't wait for Chapter 6. >w<;;

Reply Naiteki, July 21st, 2008, 1:57 pm

>w< yayz new chapter!!!!
i <3 ur comic!
ur the best artist ever!
i think u definatly have poteincal(bad spelling) to make a manga!!!!!
omg omg wat programs do u use!?
ur comic is the best!!!!!!!
x3

Reply Omg... Oh, yeah, The_butcher(I a (Guest), July 22nd, 2008, 10:02 am

MHHH If it holds what it promises, it'll be awesome.

Reply TwilightRain888, July 24th, 2008, 12:26 pm

O.o

Reply SnowDrop07, October 7th, 2009, 8:21 am

:o *clicks the next button*

Post A Comment